Gå til innhold

ømme pupper,mensensmerter og sterke kynnere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner seg igjen,kan det være noe på gang? Er bare 31 uker,så er litt nervøs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 34+6 her. Jeg har ikke ømme pupper, men menssmerter, sterke kynnere og forferdelig vondt i ryggen. Det er helt grusomt av og til og fører med seg vond nakke i tillegg. Har hatt det sånn i over en uke, blir verre og verre. Ikke vet jeg. Prøver å drøye og drøye. Har ikke tid til å reise unødig til sykehuset for sjekk. Mye å gjøre. Klarer ikke helt å slappe av når jeg vil ha unnagjort juleforberedelser i god tid. Får vente å se til i morgen i hvert fall. Da har jeg ikke så mye program.

Skrevet

Samme situasjon er jeg i også,men er det så bra å vente for lenge da tru,kynnerene mine er så sterke at jeg må gå forrover bøyd,men jeg skal på sykehuset på sjekk til torsdag og da skal jeg spørre om det,kan gi tilbake mld hvis han sier noe spesiellt og vhis du ikke har allerede vært til sjekk:)

Skrevet

Jeg var inne på kontroll på sykehuset forrige helg på grunn av veldig mye kynnere.

det var ingen fare da, men jeg fikk streng beskjed om å ta kontakt med en gang de ble sterkere sammen med menssmerter.

hvis du er i uke 31 ville jeg latt julefoberedelsene vente og tatt kontaklt med føden med en gang!!!!!

dfet kan være at du føder alt for tidlig hvis du ikke tar det med ro fremover... Lungenne er ikke ferdigmodnet før i uke 34...

Menssmertene kan være et tydelig tegn på det i lfg jordmor på føden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...