Gå til innhold

Tips til oss som fikk TR på besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter dagevis med tantesymptomer men fremdeles et ørlite håp hengende i en snor så kom TR i går, akkurat som ventet. Det rare var at da jeg la meg kjente jeg hvordan kropp og sjel virkelig slappet av, det var som om jeg hadde holdt pusten lenge og endelig kunne puste ut. *hehe* Nå er det klart, jeg er over i 2pp. Og jeg gleder meg :D

Til dere andre som også fikk samme besøk; la oss tenke positivt

* nyt et glass vin med en god bok/film/kjæresten/venner. Kjenn roen sige inn over deg

* ta vitaminene dine og tenk at hver gang du gjør det så gjør du det for den lille som snart skal bo inni deg

* tren og kjenn at kropp og sinn styrkes

* prøv gjerne pusteøvelser/meditasjon som en liten energi-innsprøytning

* gled deg over nye muligheter til å leve sunt i spitter ny prøveperiode

* gled deg over all den deilige desemberkosen som ligger foran deg

* kos deg med å planlegge og kjøpe julegaver til de du er glad i

* lag en koselig adventskalender til din kjære, eller lag noen fine kort som du sender til gode venner

GOD ADVENTSTID da jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til jul....vi skal ned til spania og kose oss i varmen, sove i samme senga som nr 1 ble laget i....ikke jobbe, gaa lange turer paa stranden....sooooole osss....mmmm...

Gleder meg helt vilt, i morgen skal vi begynne aa pynte til jul og begynne paa julekort sammen....

Skrevet

Her har ikke tanta kommet og gjoer det forhaapentligvis ikke paa 12 - 14 dager enda. Har ikke IKM foer ca 10 des, men er eing med deg at det er viktig aa vaere positiv.

Iallefall de foerste mnd :)

Skrevet

Så dumt at mensen dukket opp, Skrekkblanda, men som du sier så er det jo mye annet å glede seg over! Det var et koselig og positivt innlegg du skrev,- takk for det! Jeg er enig med deg i at det ikke er noen vits i å grave seg ned selv om det ikke ble noe denne gang. Det er en deilig tid vi har foran oss, så vi burde fokusere på det.

Kanskje det skjer neste måned? Da har dere rukket å øve enda mer! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...