Gå til innhold

Hvilken bank bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyde. Vurderer sterkt å bytte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparebaken Grenland. Er veldig fornøyd.

Veldig enkel nettbank i forhold til dnbnor sin syns jeg (min mann har den) og den syns jeg bare er kjempe forvirrende. Det tar tid å overføre penger, det gjør det også med postbanken (min ex hadde det, og vi hadde lån der før sammen) Stort og upersonlig. Når en skal ringe ang noe, blir en sendt rundt omkring og hit og dit. Det har jeg ikke merket i sparebanken.

Jeg kommer ikke til å skifte bank med det første nei. Selv om jeg nå har flyttet vekk fra Grenland. Sparebank 1 er det de fleste steder, så ikke noe problem å gå ned dit og få hjelp til ting om jeg trenger heller.

Skrevet

Skandiabanken og DNBNor. Bare fornøyd med den første av de to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...