Gå til innhold

silicool skin-hjelper det mot uren hud???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått en del uren hud i løpet av svangerskapet og lurer på om silicool skin hjelper mot dette?

er plaget spesielt rundt munnen,og har en del hudormer rundt nesen og på haken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke funnet noe som hjelper stort nå under graviditeten.....slo skikkelig ut i panna jeg...helt nuppete av bittesmå kviser (er visst fordi jeg venter jente). Bruker ett skum fra cosmica...ser flytende ut på flaska....grønn flaske til rundt 80 kr. Men vet ikke om det er årsaken til at det er bedre nå. Bruker ellers simple wipes (fås hos rema).

Skrevet

Bestill en time hos hudpleier. Der kan du få endel gode råd om pleie av hud hos gravide:)

Skrevet

Prøv tee three produktene fra body shop, det har hjulpet meg kjempe masse.

Skrevet

Man skal være forsiktig med tee tree olje når man er gravid og på små barn. Det viser seg at gutter kan utvikle bryster av det.

Jeg hadde store problemer med kviser og uren hud for noen uker siden. Nå bruker jeg en skrubsvamp med Dermanords Lemongrass såpe. Dermanord kan være vanskelig å få tak i, men det finnes en liste over forhandlere her http://www.isaksen-as.no/spirit.aspx?groupid=44 . De har forresten også bra babyprodukter. Kjempebra merke uten mineraloljer og farlige kjemikalier. Det har hjulpet meg i hvertfall. Ikke glem skrubsvampen. (bodyshop)

Skrevet

Har prøvd det meste, men silicol scin hjelper lite. Jeg ville helt klart gått til en hudpleier. Da får du produkter spesielt tilpasset din hud. Produktene er dyrere, men desto mer virkningsfulle og drøye. Lykke til.

Skrevet

Det eneste som har hjulpet meg mot kviser er renseproduktene som heter MB Formulation. Jeg har hatt kviser i åresvis og var hos hudpleier og kjøpte disse produktene, super bra og effektivt. Det er dyre produkter som. Jeg har i alle fall aldri hatt finere hud! men vet ikke om det hjelper mot graviditetskviser, men vil egentlig tro det.

Vil anbefale deg å gå til hudpleier å spørre om disse produktene. eller søke de opp på nettet å lese om de. Tror de er dee neste hudpleieproduktene som har dokumentert virkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...