Gå til innhold

Hun spenner seg bakover og opp i bro......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun ligger, spenner hun seg liksom plutselig bakover og når hun sitter så spenner hun seg i bro på en måte, liksom magen ut.....

Hun sutrer endel idag også, noen som vet hva det kan være?

Hun er 8 mnd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør min på 4 mnd også ... spurte hs om det i går, og hun sa det var helt normalt, men jeg vet jo ikke om det gjelder når de er så gamle som din ...

Vi finner gullet vårt i de merkeligste sovestillingene på kvelden, bl.a.

Vi kunne godt "krøke ham sammen" (bena og hendene på magen til en liten ball), når vi lekte på gulvet, i hovedsak fordi det blir lettere for ham å snu seg på magen da. Samt å hjelpe ham med å få hodet i normal posisjon når han prøver å snu seg. Han ligger jo med hode veldig langt bakover.

Har hun begynt med det nettopp? Hadde tatt en tur på helsestasjonen jeg, særlig hvis det ser ut til å plage henne.

Skrevet

Dette har min gjort et par dager nå også. Ser ut som hun har et ubehag av noe slag. Gråter ikke, men hun får sånt rart uttrykk i ansiktet også blir hun helt rød, akkurat som om hun presser, så det kan hende det er magevondt.

Hun er forresten 9 mnd

Kanskje noen som vet hva det kan være?

Skrevet

Tror dette er ganske vanlig jeg, min gjør det også, hun har gjort det siden hun hadde noenlunde kontroll på kroppen, nå er hun 7,5 mnd. Jeg tror rett og slett hun syns det er deilig, hvis hun sitter på fanget når hun gjør dette kan hun bli liggende helt bakoverlent over låret lenge. Tror det er en måte å få strukket musklene i ryggen på, de jobber jo hardt de små, og sover jo i de mest forkrøplede stillinger, så det er sikkert godt å få strekt litt på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...