Staark Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hvordan gjør jeg profilen min utilgjengelig for de som ikke har meg på vennelisten? Altså, slik at navnet mitt blir svart, og ikke går ann å trykke på når jeg blir søkt opp.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Du går inn på privacy og finner det sikkert der
Jubelbrus* Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Er du medlem av et nettverk? Når en er medlem i Norway nettverket kan hvem som helst gå inn å se på profilen din. Jeg er med i dette nettverket, men før jeg var det kunne bare de jeg hadde i vennelisten gå inn på profilen min. For alle andre var navnet mitt sort og gikk ikke å trykke på.
Staark Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Ok. Jeg er medlem av Norway-nettverket, men tror jeg fikk ordnet det slik at kun mine venner får se profilen min likevel. (Jeg aner ikke hvordan profilen min ser ut for andre, men håpe jo det er rett) Takk for hjelpen!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Så lenge du trykket på at det er kun venner som skal kunne se profilen din, går jeg ut i fra at alt ordnet seg
Maria-B Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Privacy, der kan du også lage en limited profile...hvis det er noen i vennelisten som ikke trenger se alt på siden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå