Gå til innhold

Tidlig med strekkmerker i veke 32?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm... forrige veke fekk eg mine første strekkmerker. Har smurt meg med feit fuktighetskrem morning og kveld, pluss når eg ha dusja sida veke 20.. :( hjalp ikkje!

Men er d tidlig å få det i veke 32?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krem viser seg å ikke fungere på strekkmerker. Det kommer helt ann på hvilket "tempo" magen din vokser. Hvis den plutselig blir en del større, så klarer ikke huden å henge med på farten.

MEd andre ord kan strekkmerkene komme når som helst, men ofte når babyen begynner å vokse fortere. Ikke unormalt med uke 32 da :o)

Skrevet

Når skal folk forstå at man kan smøre seg til dommedag uten at det hjelper! INGENTING hjelper mot strekkmerker! Verden er bare så urettferdig at noen får det, og andre ikke.

Når det gjelder spørsmålet ditt, om det er tidlig å få det i uke 32, så er svaret mitt, vær glad det ikke har kommet før, mange sliter med strekkmerker allerede tidlig i 2.trimester :)

Skrevet

hei der... bare innom en liten tur fra 2 tri... så gøy å lese fødselshistorier her inne å sånn... ville bare si at eg fikk mine første strekk merker sånn ca i uke 13 eller noe... e no i uke 17, å d e heldigvis ikke blitt noe mer... bare et par stykker rundt navelen, å de e sånn ca 2 cm eller noe... magen har ikke vokst noenting enno... så ikke vet eg ka eg ska tro eller tenke... men d kommer vell flere etterhvert kan du si... så uke 32... d e ihvertfall ikke tidli... men uansett... sikkert en liten pris å betale for en nydelig liten baby... : )

Skrevet

Jeg fikk strekkmerker rundt uke 20. Ser det positive i det. Et minne om at jeg en gang var gravid.

Skrevet

Krem hjelper ikke.... jeg er desverre full av strekkmerker! (selv om jeg har smurt).

Og som det nevnes over her, de kan komme når som helst.... jeg har hatt endel av mine siden beg. av 2. trimester.... sånn er det bare!

Blir nok aldri mer bikini på meg!!!! Må nok beg. å se etter stilige badedrakter i steden, sånn er det visst å bli mamma! (hvertfall for meg!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...