Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg er hjemme på dagen med minste.Største er skolebarn. Jeg jobber 40% på kveld og helg.Tjener nesten like mye som om jeg hadde jobbet bare dagtid 100%.Kontantstøtte får jeg også. Men valget er tatt på grunnlag av at vi mener vårt barn har det bra hjemme til det er 2 år.Gjorde dette med eldstejenta også og det fungerer bra. Hva er jeg som velger å jobbe og motta kontantstøtta mener dere?
Lilly 79 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Skal jeg danne meg en mening om deg ut i fra at du mottar kontantstøtte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå