Gå til innhold

Jeg da? LAT syntes dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme på dagen med minste.Største er skolebarn.

Jeg jobber 40% på kveld og helg.Tjener nesten like mye som om jeg hadde jobbet bare dagtid 100%.Kontantstøtte får jeg også.

 

Men valget er tatt på grunnlag av at vi mener vårt barn har det bra hjemme til det er 2 år.Gjorde dette med eldstejenta også og det fungerer bra.

 

Hva er jeg som velger å jobbe og motta kontantstøtta mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg danne meg en mening om deg ut i fra at du mottar kontantstøtte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...