Gå til innhold

Bading i offentlig bad og boblebad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok, eller bør man ikke bade i 2 trimester? Har blitt invitert med på offentlig bad, og har kjempelyst til å være med.. men ble plutselig usikker på om det er greit. Noen her som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bading i offentlige basseng burde ikke være noe problem, svømming og vanngym anbefales jo som trim for gravide. Men jeg vet at boblebad frarådes. Tror det er pga en bakterie som ofte setter seg i dysene.

Skrevet

Tror ikke jeg ville badet i offentlig boblebad. Det samler seg utrolig mye dritt i boblebad. Og man vet ikke hvor nøye de er med å rense. Vi har selv boblebad. Vi renser hver gang nå.... I begynnelsen visste vi ikke at vi måtte det. Skal love deg det kom litt av hvert ut av de dysene.....

Skrevet

Heisann. Det anbefales ikke å ta boblebad i det hele tatt. Vibrasjonene i vannet kan om man er skikkelig uheldig sette i gang rier, og der med også fødsel. Men det er ingenting i veien for å ta seg en svømmetur.

Skrevet

Flott da holder jeg meg i bassenget :) Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...