Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Er det ok, eller bør man ikke bade i 2 trimester? Har blitt invitert med på offentlig bad, og har kjempelyst til å være med.. men ble plutselig usikker på om det er greit. Noen her som vet?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Bading i offentlige basseng burde ikke være noe problem, svømming og vanngym anbefales jo som trim for gravide. Men jeg vet at boblebad frarådes. Tror det er pga en bakterie som ofte setter seg i dysene.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Tror ikke jeg ville badet i offentlig boblebad. Det samler seg utrolig mye dritt i boblebad. Og man vet ikke hvor nøye de er med å rense. Vi har selv boblebad. Vi renser hver gang nå.... I begynnelsen visste vi ikke at vi måtte det. Skal love deg det kom litt av hvert ut av de dysene.....
Phantom´ Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Heisann. Det anbefales ikke å ta boblebad i det hele tatt. Vibrasjonene i vannet kan om man er skikkelig uheldig sette i gang rier, og der med også fødsel. Men det er ingenting i veien for å ta seg en svømmetur.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Flott da holder jeg meg i bassenget Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå