Gå til innhold

neeeeeeeeeeeei

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk mensen for fullt i dag, så nå blir det ny pp:-(

flere som må vente til langt ut i desember?

Får se positivt på det: blir en spennende jl:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må vente helt til julaften før jeg har IKM. Blir iallefall den mest spennende julaften JEG noengang har hatt. :) Skal jobbe julaften, men tenker at hvis jeg tester neg er det like greit å jobbe, tenke på noe annet. Og hvis det er positivt, ja da kan jeg bære på min lille hemmelighet med et lurt smil på leppene ;)

Skrevet

åååå jeg har også ikm julaften:-) SPENNENDE!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til til oss begge:-)

Du må holde meg oppdatert!

Tenk å teste positivt julaften........ Det er lov å håpe!!!!

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg skal følge med deg ja. Kjekt å ha noen å vente sammen med. :) Vi er nesten like gamle også vi. Har du noen barn fra før? Vi prøver på førstemann

Skrevet

Dette er nok første ja:-)

Ja spennende å følge med deg også:-)

Skrevet

jeg har foreløpig IKM 1 juledag, men regner med at den kan flyttes da syklusen pleier å blir noe mer en 28 dager. Må vente til EL før jeg kan si noe sikkert men det blir i romjulen i alle fall.

tvi tvi

Skrevet

ja er vel ikke helt sikker på stabil syklus her heller, men tester uansett på julaften:-)

tvi tvi til deg også!!!!!!!!!!

:-) :-) :-)

Skrevet

jeg må vente til langt uti desember jeg også. Nærmere sagt 23. Kan bli spennende ja. Jeg har en tenens til å få enormt store forventninger. Skal prøve å ikke ha det nå (sier det til meg selv hver mnd - UTEN helt å lykkes..ha ha). Prøver alle de kjerringrådene jeg har fått. Så får vi se om noen av dem fungerer. Håper på det. Sender masse baby blessing til dere alle

Skrevet

ja det blir spennende juletider i år:-)

Jeg er alt for utålmodig jeg også! Også er jeg veldig flink til å BRUKE testene. Begynner for tidlig ig tar mange, og blir like skuffet hver gang. skal prøve å være flinkere denne mnd jeg også!!!!!!!!!!

Tusen takk for baby blessing!!! Og det sender jeg tilbake til deg også:-)

Skrevet

takker masse.. godt å se at det er flere modeller på 70-tallet. Jeg er 74 modell. Ønsker deg og dere en riktig god onsdag. Nå har jeg gått til innkjøp av alle mulige rare greier; wild yam, bidronning kapsler, laget meg ingefær te og kjøpt slimløsende hostesaft. Så da er det bare å sette i gang. Går de ikke, så har jeg iallefall prøvd å være litt sunn og rensket kroppen litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...