Sjokoholikern Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen som har noen gode tips? Vi vil ikke gi godteri, og vi har ikke tall på hvor mange jenter og gutter som kommer, så da må det bli noe alle de 70 barna kan like. Julefesten er om en uke, så det haster litt! Og jeg sitter inne med en syk gutt, så jeg må forte meg å handle etter sambo har kommet hjem i kveld.
Himmel og hav Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Skal du ha det samme i alle pakkene, eller litt forskjellig? Noe som sikkert kan gå greit er: ballonger Sånne figurer med dusjsåpe eller badeskum i (de har sånn baderingpropp i seg, og du får dem bl. a. på Cubus) fargestifter eller fargeblyanter godtepose med rosiner, clementin og druer hårstrikk/spenner til jentene og sprettballer til gutta
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 På apoteket (Vitus?) har de sånne vaskekluter som eser ut i vann til kr. 15,-. Mange søte/ tøffe motiv.
Sjokoholikern Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Takk for gode tips! Det kan godt være forskjellige gaver, men siden vi ikke vet hvor mange gutter og jenter som kommer blir det ingen gutte og jente gaver. Klementiner og peppekaker skal de få servert uansett, så vi tenker heller leker Flere tips?
___ Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Såpebobler, lekebiler, plastdyr, tegnesaker, klistremerker
EnUndreneMor Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 kjøp kinderegg å legg i?? kuli dra inom lekebutikken:)
camilla^ Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Rimi har masse ting til ti kroner. Variabelt hva de har men dog.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Fargestifter i småpakninger (koster 10-20 kr på nille), biler, såpebobler, tegneblokk, nøkkelring, småballer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå