Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 sambo kom hjem fra jobb i dag med julegave fra jobben... den største boksen jeg har sett med sikkert 20 poser med sjokolade, julemarsipan, chips osv... hehe i sag skal vi spise snop!!! I tillegg var det hele serien til heitur pottir, sånne poser med blanding til å bake brød selv, nøtter, peppernøtter, julekaker, shampo og balsam, miks til rømmedressing, leppepomade, kosttilskudd (den der Vak-r, en måneds forbruk),surkål osv osv... hehe fy faen for en snill sjef han har... var så vidt han klarte å bære kassen inn døren! det er noe annet en forrige jobben, der han fikk en pose med nidars favoritter (i denne kassen lå det 5 pakker...)
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 åh..heldig dokker!!! =) No må vi jo iallefall melde oss inn i svett&blid ;p
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 hehe ja nå er vi nødt! kommer du og mini på besøk og spiser opp all sjokoladen en dag denne uken eller.... så drar vi med oss bobo også!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Å herregud, hvor jobber han hen??? *vil også ha slik jobb*
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 jobber for orkla.snille rike menneskene!
*Rutletutt* Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Åh, så digg! Skal ikke være på slankeren i jule-tide, sauen - alle vet jo det, hi hi;o)
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Hehe, sier ikke nei takk til det vi vettu Noen dager som passer bedre enn andre?
Gjest Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 hihi nei skal ikke det... dellta: Bare å komme når det passer for deg det... nå har jeg jo masse snop og greier=) er jo bare fem min å kjøre... men du vet vi må ta det på dagtid... jeg er jo så sinnsykt busy-busy ellers=)
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 hehe..stemmer det!! Passer det imorgen kanskje..?
Gjest Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 I morgen høres bra ut! Sender deg en mld jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå