Gå til innhold

dårlig selvbilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter med dårlig selvbilde fra før av. er en kraftig jente for å si det slik. Men nå er jeg 5 månder på vei og hater hvordan jeg nå seg ut.

vil ikke vise meg naken for en hver pris. som til moran i dag så gikk jeg inn til jentungen naken, så kommer samboern opp og jeg får hjerte i halsen og lukker døra og finner handduk i full fart.

Hadde ikke så dårlig selvtilitt sist, men var eller ikke sammen med barnefaren.

Noen råd?

Andre som sliter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er virkelig ikke mitt område - i det heletatt! Har super selvtillit selv om jeg ikke er "modellvakker". Jeg er kanskje ikke den aller mest komfortable i bikini på stranda, men det fungerer nå. Eksempelvis så kom vaktmsteren inn i garderoben her om dagen, jeg sto kun i trusa (må skifte til full uniform). Jaja, tenkte jeg. Jeg har vel ikke noe som han ikke har sett før.

Mannen min får gjerne se meg naken. Han gir meg komplementer, sier jeg er mjuk og deilig, sexy. Jeg vet at han elsker meg, både innvendig og utvendig.

Jeg vet jeg har en del kg for mye, men jeg trives. Jeg trener på elixia og håper å kunne fortsette med det enda litt fremover (er i uke 22). Treningen er absolutt nødvendig siden jeg er kokk og GLAD i mat.

Hmmm...var kanskje ikke mye til hjelp ved å fortelle om "perfekte" meg.

Hva gjør du for å trives med kroppen din?

En runde med body-skrub og deilig mykgjørende bodylotion, barbering av legger og bikinilinje, kan gjøre underverker.

Pent undertøy kan kanskje hjelpe.

Trene litt skader ingen. En kan som meg være kraftig, men litt veltrent for det. En får en litt mer definert kropp, hvis du skjønner. Jeg føler meg ikke "dvask".

Hvorfor ville det være ille hvis han så deg naken? Ville han ikke være glad i deg lengre, tror du?

Hvordan tenker du selv om det?

Skrevet

samboern min vil mer en gjerne se meg naken. Han sier han får se med hendene da. Jeg vet ikke hvorfor jeg føler det slik. Har i utgangspunktet dårlig selvbilde. og føler at jeg er stor til å være bare 5 månder på vei.

Jeg er også plaget av svette sår under puppene noe jeg ikke synes er særlig morsomt.Hadde mye bedre selvtilitt sist. da kunne jeg stå foran klassen og kle av meg på overkroppen og da var jeg 8 1/2 månde på vei.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal overbevinne dette i det hele tatt.

For det kan umulig være særlig morsomt for samboern min.

Det er hans første barn, så han så meg ikke sist jeg gikk gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...