Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Så merkelig.. jeg var liksom så ULTRAgravid de 3 første mnd, men nå føler jeg meg nesten normal igjen. Vel, eneste tegn på at jeg er gravid er vel bittelitt mage, kviser og litt svimmelhet, men ellers kan ingen se det på meg. Og ikke føler jeg meg spesielt gravid heller utseendemessig. La først på meg 3 kg, så ned 1 kg. Blir litt bekymra. Er det flere som ikke føler seg kjempegravid, og som ikke har gått opp spesielt mye i vekt heller?
Linaria Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Er 17+5 Har ikke kjent meg gravid i det hele tatt. Har tatt av, ikke lagt på meg, og har heller ikke vært kvalm. Hadde det ikke vært for at jeg visste at jeg var gravid, og derfor måtte slutte på medisiner jeg tok (for å forebygge migrene), hadde jeg ikke hatt noen plager enda i det hele tatt. (Pga at jeg sluttet med medisinene har jeg mye migrene.) Begynner faktisk å skjønne hvordan noen kan finne på å gå gjennom et helt svangerskap uten å tro at de er gravide... Magen vokser litt da, og så er jeg langt kåtere enn vanlig *ler*, det er det eneste...
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg er 16+2, og føler meg faktisk veldig gravid! Eller...vet ikke om det er noe å smile av da.... Føler meg nemlig veldig gravid fordi jeg er så enormt dårlig -med både den ene og den andre plagen, og det er egentlig ganske så slitsomt om dagen... Men jeg kjenner liv i magen da, og har kjent det siden jeg var mellom 12-13 uker på vei. Så det er moro Har ei venninne som er gravid med tredjemann nå, og denne gangen kjente hun ikke liv før hun var ca 19 uker på vei, så hun følte seg derfor IKKE gravid! Men nå er hun 31 uker eller no, og er blitt veldig gravid, hehe.. Slapp av...du vil tidsnok føle deg gravid, og tidsnok bli lei av å gå gravid og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå