Lykke*Li Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Vi ønsker oss vinterbryllup, men bor på Østlandet...Vi vil være garantert snø og tenkte på Gol/Hemsedal..... Det er ca 3 timers kjøretur for alle gjester. Er dette altfor langt hvis vi står for overnatting?!
Libido- Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Nei synes det høres fint ut! Deilig å måtte slippe å ta taxi hjem om natta. Vi skal ha 1 times kjøring fra krika til lokalet om det blir slik vi vil. Så da regner jeg med at mange kommer til å overnatte. Vi spanderer ikke, men det er veldig rimelig overnatting i sjøboder der =)
Mamman til M&E Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Overhodet ikke, hørtes kjempedeliig ut :-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Nei, d syns eg baer hørtes utroli kjekt ut:) Go for it!!!
Maritbrud Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Tenker dere på å leie buss til å frakte gjestene opp og ned? Går sikkert greit for folk å kjøre opp, men husk at det kan være promille dagen derpå. Synes ellers at det ikke virker urimelig i det hele tatt. Er jo ikke vanlig i dag at vertskapet faktisk betaler for overnatting for gjestene. Tror det kommer til å bli veldig godt mottatt av de dere inviterer :-)
AgriN Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 det er ikke langt det, jeg skal gifte meg i Tyrkia jeg i Adiyaman saa dem i norge maa paa 4 timers fly saa 2 timer buss saa 15 timer mere buss, hehe
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Det er ikke urimelig i det hele tatt. Hørtes derimot ut som en strålende idè. Jeg hadde blitt kjempeglad for invitasjon i et sånt bryllup Og selv drar jeg folk på 13 timers flytur til Thailand, når jeg gifter meg
Tøydukka Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Det høres ikke urimelig ut i det heletatt. Når vi skal gifte oss må noen uansett reise langt, for alle bor ikke på samme sted. Å reise til bryllup er ikke på noe vis uakseptabelt, i de fleste situasjoner kjenner jo brudeparet noen som bor et stykke unna. Og om alle bor på samme sted burde ikke det gjøre noen forskjell, gi dem en opplevelse! Og til Gol kan jo folk ta toget også, hvis de ikke vil kjøre i snøen. Bare husk å gi beskjed til folk i god tid så de kan sette av datoen, de må jo få muligheten til å holde hele helgen ledig;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Det er helt supert så lenge dere betaler overnatting )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå