Gå til innhold

Hvem gir dere babybilder til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til fotograf og ta bilder, som blir julegaven ihvertfall til mange familiemedlemmer. Hvem som skal få bilder er jeg litt usikker på - besteforeldre, tanter og onkler er bankers. Men de vi ikke har så mye kontakt med føler jeg blir litt rart å gi til. Mine venninner og felles venner er vel kanskje mer naturlig at får noe annet. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da det er så sinnsykt dyrt med bilder fra fotograf er det kun besteforeldre som får her.... (Da snakker vi store innrammede bilder altså, ikke sånne små i "takkekort-størrelse".)

Skrevet

Jeg har kjøpt babyart-ramme til besteforeldre, oldemor og faddere (Fadderene er tante og onkler). Skal kjøpe 13x18bilder til de rammene. Blir seks bilder, dyrt nok ja... :)

Skrevet

Besteforeldrene får fotografbilder, andre får bilde vi har tatt selv (i julekort). Ser ikke for meg at andre enn besteforeldrene har interesse av å henge opp fotografbilde av ungen på veggen heller :)

Skrevet

Jeg har bestilt årskalendre med bilde fra fotoknudsen til alle "liksom"-tanter og onkler, samt litt fjernere slekt. Anbefales, er superfine!

Skrevet

Kun besteforeldre - de andre får julekort.

Jeg har ikke lyst til å ha venninners barn hengende på veggen, så synes ikke det er vits i å "presse" andre til å ha mitt barn hengende der.

Skrevet

Her er det oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onkler av jenta som får fotografbilder:)

Men vi har riktig utstyr, så vi kopierer de selv. Vises ikke at de er kopiert. Så her kjøper vi bare rammer.. Så det blir relativt billig gave da:)

Skrevet

Her får besteforeldre, onkler, oldemødre og faddere -( faddere har sagt at de ønske det da..) Til øvrig slekt i inn og utland sendes kalender med div bilder fra forskjellige anledninger

(har også bildene på¨cd- så bestiller de i 15x20 på fotobutikk på nett også kjøper jeg rammer - blir ikke altfor dyrt da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...