Gå til innhold

er det bare jeg som er nedstemt etter barnet kom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det 9 dager siden fødselen....de to siste dagene har han bare grått når han er våken...blir så frustrert..i dag bare gråt jreg med han i 2timer..tror ikke det er kolikk heller for han sover jo 3-4 timer i strekk flere ganger i døynet.....men han har fått betennelse på øye som jeg sku behandle med morsmelk og vaske med øyevann...

tror dere dette kan vere ubehagelig for barnet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vil jeg si at det nok ikke er bare du som er nedstemt etter og ha fått barn. Heller tvert imot. Du har jo vært igjennom et svangerskap, fødsel og er nå hjemme med en baby som krever sitt selv om du kanskje er kjempe sliten. Ihvertfall var det sånn for meg og jeg var veldig nedstemt en stund. En fattig trøst er at det blir veldig mye bedre bare man gir det litt tid.

Problemer med tårekanalen hadde vesla mi også, er visst ofte de kan få det. Tror ikke det skal være vondt, men kan nok irritere litt. Kan jo være han har litt magesmerter, men at det ikke er skikkelig kollikk..

Håper det går seg fort til og at det blir mindre gråting snart:)

Skrevet

har du noen til å hjelpe deg? mann,venninne mamma?? snakk m doktor helesøster...har hørt at morsmelk er bra for det meste men at d ikke skal i øynene...det er lov å spørre om hjelp...det er tøfft å gå igjennom et svangerskap...og en fødsel...du må få litt tid til deg selv også...eg personlig vart redd etter fødselen og gren hele tida...gren fordi eg var glad/redd...hormanene går i vilden sky... det er normalt... viss barnet gråter attpåtil er det enda verre for deg...har babyen vondt i magen. bær hu slik at hu ligger på magen og vugg hu fram og tilbake...unngå alt som er løk i tilogmed brun sos med løkpulver det får de veldig vondt i magen av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...