Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Anniken digger denne sangen, av alle sanger hun kunne digget... hehe=) http://youtube.com/watch?v=GvQVxrMZB18
Adalis Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Hehe! Frøkna her liker trollemor, bæ bæ lille lam, camilla og tyven, ro ro til fiskeskjær, og GIRLS, GIRLS, GIRLS av Mötley Crue!!! Hehe.. Litt av en kombinasjon... Hun er veldig glad i Kiss-låter også da.
Tommage♀♂ Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Frøkna liker best sanger med bevegelse til, så her synger vi Lillegutt kan tromme, hode-skulder-kne-og-tå, edderkopp osv. Og så er det gøy å synge mikkel rev hvis jeg roper hurra i midten;) Hører kun på barnemusikk her i huset, så jeg kan snart ikke "voksen-sanger"... Min favoritt er dyrene i afrika, hehe;)
Loyloy Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 K vil helst høre "Så lenge hjertet står i Brann" med Popium, "Heia Brann" med Ove Thue "Snart blir JEG majestet" fra løvenes konge og "Build me up buttercup" med the Temptations
MikroMidas Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 ".....gjennom sol og regn, småå Einsteins...." Ingen over, ingen ved siden nå for tiden ((: Vesla er fornøyd med bæ bæ lille lam, alle barna klapper og lille petter edderkopp, hun (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå