Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Har noen av dere hatt litt kraftige mensmurringer den dagen/natten fødselen har begynnt? Jeg har hatt murringer over lengre tid, men i hele idag har de vært ekstra sterke. kan det ha noe å si ell?
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Min fødsel startet med menssmerter Kom på sykehuset etter at de var regelmessige og hadde da 3 cm åpning
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Men jeg har konstante sterke/kraftige murringer på en måte. kan det være begynnelse på fødsel eller? takk for svar forresten!
Lene 1. Mai Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde mensmurringer på natten og om morgenen. Utover dagen ble murringene liksom litt mer regelmessige (men ikke spesielt vonde). Men hele dagen forsterket det seg liksom, slik at jeg tilslutt "innså" at det var ekte rier jeg hadde. På kvelden begynte de å bli litt vondere og kom med 5-10 min mellomrom - og da var vi igang gitt. Fødte neste kveld etter ca et døgn med jevne rier.
Lene 1. Mai Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Murringenen var ikke konstante, men kom og gikk med ca 30 min mellomrom hele den dagen.
hildus Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Disse murringene er ofte en forberedelse til fødsel. Livmoren tøyes og strekkes og ting modnes. Det er likevel noe som kan vare en stund før fødsel, betyr altså ikke at du føder i morgen, men kan likevel være det..., skjønner? Hvis smertene og murringen blir kraftigere og kjennes som tak i mgen og ryggen er det nok rirer som kommer, man kan også gå med svake rier i noen dager uten at fødsel skjer, men tro meg du kjenner når alvoret setter inn.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 okei. kan være litt greit å vite med dere som har opplevd det he he. tusen takk for svar begge 2=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå