(¯`°•.¸eplez Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 om man liker DEEP RED avc Hugo Boss, hva slags andre parfymer ligner på den på en måte? hva slags pafyme liker du? jeg trenger å fornye meg litt, men vet ikke helt hva jeg skal "lukte" etter hehe =) help!!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg har veldig vanskelig for og finne parfymer som lukter godt på meg. Synes de fleste rett og slett blir for sterke, for krydrete, for søte osv. De jeg da liker, og som lukter godt er Laura og Versace:O) Deep red kjenner jeg ikke til...
camosilla Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg bruker og liker veldig godt Jean Paul (den originale)
Nr 2 i magen:) Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Hva med Happy av Esthetiqe? Mild og god i alle fall:) Den lukter utrolig godt og blir ikke tung!!!!
Gemini7 Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Deep red er jo ganske "tung" og krydret, er den ikke? Da kan den kanskje minne litt om Jean paul Gaultiers Classique (formet som en damekropp). Den har jeg brukt i årevis, utrolig god
klumpen og gullet Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Jeg liker Roma fra Laura Biagiotti, og Obsession av Calvin Klein. Ganske kraftige krydrede dufter. Cashmere fra Donna Karan er også fantastisk deilig!
lambchop Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Jeg har falt skikkelig for Be Delicious fra DKNY (den grønne). Men kjenner ikke til den du snakker om da. Be Delicious er herlig frisk og god
Gjest Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Jeg har en lett og en litt tyngre: * Laura * Fragile (Jean Paul G)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Jeg har en favoritt fra Cartièr som heter Delicia, noe vanskelig å få tak i, men absolutt verdt det! Den er litt tung, krydret med en mild toppnote. Deilig:) For å finne en som passer deg perfekt er det egentlig ikke annet å gjøre enn å gå på et parfymeri og prøve forskjellige da de endrer karakter alt etter hvilken "kjemi" du har.
Gladros Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Jeg har Burberry weekend og den synes jeg er nydelig!
HEMMELIG!!! Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Pure poison fra Dior er KJEMPEGOD, og en av få litt tyngre parfymer jeg liker. Nå mens jeg er gravid klarer jeg nesten ikke bruke parfyme, synes alt lukter for sterkt, men har fått en ny favoritt. Det er den nye Daisy fra Marc Jacobs. Den er helt fantastisk... Ikke påtrengende liksom... Dere burde prøve den!
*Drømmer Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Jeg bruker også den vanlige Jean Paul.. Kjenner ikke så mye til lukta selv, men alle sier jeg lukter godt, så hehe..
(¯`°•.¸eplez Skrevet 28. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2007 supert at så mange har svart!! skal ta meg en tur på parfymeriet i morgen med en liste over de jeg skal prøve!! jeg fikk ei jente i april så jeg kan heldigvis bruke parfyme igjen, men i svangerskapet kuttet jeg ut alle lukter, til og med skyllemiddelet *hehe* kos dere med graviditeten!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Beste parfymen EVER er gucci envy me:-) Parfymer er min store lidenskap, bare elsker parfymer... Har sikkert over 20 flasker! Eller så er AmorAmor veldig god. Dolce and Gabanna med light ble er også veldig god, men passer desverre ikke meg...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Jobbet i parfymeri tidligere, og min duft nr 1 hvis du liker krydrede dufter er uten tvil Alien fra Mugler. Magisk, sexy, deilig og spennende parfyme!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå