Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 hva kan det være?har ikke sopp,uvi eller kjønnsykdom.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 heihei:) har det noen dager jeg også,syns det er virkelig ekkelt.jeg har heller ikke sopp,uvi,kjønnsykdom eller lignende. hadde ikke slik lukt etter 1 mann.vasker meg godt også,både morgen og kveld. så dytter litt jeg,for jeg lurer også på hva det kan vere...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 har heller aldri hatt dette før,ikke så ofte anyway.vasker mg ofte,men kommer igjen.har heller ikke hatt sex og "glemt" å vaske mg etterpå.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Mest sannsynlig bakteriell vaginose. Helt ufarlig, men ubehagelig lukt. Kan komme av for hyppig renhold, så ikke vask med såpe flere ganger om dagen - og bruk intimsåpe med riktig ph-verdi, maks 1 gang om dagen. Var visst også veldig vanlig å få bakteriell vaginose (bakteriekulturen i skjeden som kommer i ulage) etter en fødsel, sa legen min. Var nettopp hos legen og ble undersøkt. De finner enkelt ut av om det er dette ved å ta en sniff-test (dråpe på papir). Kan behandles enkelt med medisin, men jeg fikk ikke fordi jeg ammer. Går over av seg selv, sa legen. Ikke farlig, bare ubehagelig lukt. Og det går ikke an å smitte partner :-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 takk for svar.så d går over av sg selv? HI
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Ja, det skulle visst det. Jeg spurte om hvor lang tid det kunne ta, men det varierte visst veldig (fra noen få dager til flere uker). Men dersom det er veldig ubehagelig for deg kan du jo gå til legen og få en pillekur som tar knekken på det kjapt. Men det forutsetter at du gir MME og ikke ammer, da... Bakteriell vaginose kjennetegnes forøvrig av stram lukt, nesten som fisk eller salmiakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå