Gå til innhold

25.000 brutto fast i mnd + provisjon.. Er det bra??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobben innebærer møter med ledere og daglige ledere som potensielle kunder..

Er det grei bra lønn?? Lenge siden jeg har søkt nye jobber.. hehe..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer jo helt an på arbeidstid og utdannelse, men jeg vil mene det er en grei lønn.........

Skrevet

jepp det er da bra:) hva er dette for noe da?? ble så nysgjerrig jeg da:)

Skrevet

Jeg vil si det er en god mnd lønn ja. Sambo er NK i elkjede og skal tjene like mye (han har gått opp, men de har ikke begynt å betale det ut enda)

Skrevet

Jobben er 100% dagtid.. Senest ferdig 16.45.. Egentlig utdannet hudpleier.. Så har ikke utdanning relevant til denne jobben..

Skrevet

Ca 300.000,- i året inklusiv feriepenger, før skatt. Det er ikke så veldig høyt, men med en del i provisjon kan det bli bra. Kommer ann på hvordan provisjonslønnen er og hvilken bransje/hva slaks jobb det dreier seg om, om lønnen er bra eller dårlig.

Skrevet

25 000 brutto i mnd er ikke så veldig bra, det er det samme som jeg har i 84% stilling i skoleverket, med 6 års høyskoleutdanning.

Det kommer an på provisjonen om det blir en bra lønn eller ikke, men 25 000 er ikke dårlig, altså, ganske passe å ha i bunnen.

Skrevet

Ja det er jo begynnerlønn og uten utdanning.. Provisjonen er visst ganske bra.. Det er vel ca 20 stk som jobber der og den beste tjener nærmere 1. mill tross ikke mye høyere en grunnlønn..

Skrevet

men om du ikke har utdanning i fh til dette, så mener jeg det er bra. og provisjon i tillegg, da kan det bli en del...

Skrevet

Tatt i betraktning at dette er kun dagtid og at du det er begynnerlønn og uten utdannelse innen dette, så vil jeg si det er bra!!

Skrevet

Buskerud.. Vil ikke si for mye.. Sikkert mange som kan finne lett ut hvem jeg er hvis jeg sier navnet på dette.. Siden navnet til alle ansatte er nevnt på siden til bedriften..=)

Skrevet

skal du jobbe i gule sider? eller kvasir? hehehe

lønnen er grei nok den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...