tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Så var det EL da.. i dag! Blir helt tussete av all denne kosingen jeg.. har drevet på noen dager nå, siden fredag. For sikkerhets skyld liksom. Luksusproblem dette, men blir jo helt sliten!! Litt uvant er det jo også..Før var det kos for kosens skyld..nå er det fordi vi skal lage baby!! Hjelpe meg.. Hvordan går det med dere jenter? Dere med EL denne uken..like spente og slitne som meg? Hehe..
Venter på 3_de spire Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Ja, dette er spennende!! Har ikke EL før på søndag jeg da. I følge EL-kalkulatoren på Babyverden.no da. Har ikke brukt EL-tester. 2 laaange uker til IKM nå da. Lykke til!!
Truseprinsesse Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg tror jeg har EL i dag fordi jeg har smerter i nedre mage. Skal hvertfall ha EL fra i går og til torsdag et sted. Syns ikke det er så slitsomt med denne kosen, jeg. Bare hyggelig. Men spent det er jeg selvfølgelig. Lurer veldig på om det klaffer denne måneden. Har så lyst til å ha en liten spire i magen på julaften. Spennende om vi begge har EL i dag da.
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Huff..SÅ slitsomt er det jo ikke..*knise*.. fremstilte det visst som om det ikke var noe gøy jeg! Dere får lese det med viss modifikasjon;-)Hehe.. Ja, spire på julaften DEN er jeg med på!! Er fullt klar over at det ikke er en selvfølge at det skal klaffe på første forsøk, men jeg kommer til å bli så utrolig skuffa om det ikke gjør det likevel.. vanskelige greier.. Så de to neste ukene kommer til å bli utrooolig lange! Også jeg som sitter hjemme og liksom skal konsentre meg om eksamenslesing..mhm!
Truseprinsesse Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg sitter også hjemme og skal konsentrere meg om eksamen, men i dag gir jeg litt opp kjenner jeg. Det er litt dumt for jeg har den vanskeligste eksamenen på torsdag. Men jeg fikk skikkelig el-smerter og klarer ikke sitte vanlig. Så nå ligger jeg i sofaen og slapper av litt. Må vel begynne litt med oppgaven snart igjen. Blir vel en sen kveld. Er det deres første dere prøver på? Hvor gammel er du?
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Godt å høre at vi er flere i samme båt da;-) Er 23 år jeg..og dette er første gang vi prøver ja. Du da? Stor oppgave du skriver? Men du, ta deg en paracet for EL smertene og lag deg noe godt å spise. Oppgaven tar du frem igjen senere. God studieteknikk det;-) Helt merkelig, men denne gangen har jeg absolutt ingen EL smerter..hadde det ikke vært for at CD digital El- testeren viste positivt i går så hadde jeg ikke merket det.. Dårlig tegn kanskje?Hmm..kanskje bare jeg som overtolker alt nå for tida..Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå