Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Ikke vet de at reimatec er det eneste som er akseptabelt Ikke vet de at babyen blir traumatisert når man ikke følger de strenge timereglene ang barnevakt og alder De tar sin mors råd og bruker ferber-metoden De bruker våtservietter og vet ikke at dette fører til død og fordervelse Ikke vet de at sko til under 1000 kroner fører til invaliditet Ikke vet de at å vente 12 minutter etter bæsjing før man skifter bleie er barnemishandling Uff, stakkars dårlige mødre!
nickoline og supermann Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 noe av det du nevner ville jeg nok visst uavhengig av DIB altså....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Hahaha!!!! Så sant så sant!
Libido- Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 vel, vet om fler som ikke bruker dib men som vet mye av det der. Eller vet.. gjør/bruker.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Hm.. oppfattet det ikke som om du mener at det er så ille her jeg da.. Oppfattet det nesten heller litt selvironisk siden sauen er en veldig aktiv bruker på dib:)
Fabelaktiv Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Stakkars dem ja.. hehe stakkars meg med mitt forrige barn mener du kanskje da? ja huff - guuuuud bedre jeg er GLAD jeg ikke visste om dette sist.. Jeg hadde blitt mer usikker på min egen rolle da trur jeg.. også hadde det nok gått ut over karakterene mine på skolen (for jammen bruker man endel tid her innimellom - eh ofte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå