Gå til innhold

Vekstavik på 16% kan bli satt igang.....


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Jeg var til en ekstra kontroll i dag pga at vekstkurven på UL hadde flatet litt ut. Var litt vanskelig å måle igjen i dag pga hvordan han lå, ville ikke røre på seg heller,lå så godt å sov. Fostervannmengden var slik den skulle være,bra med pustebevegelser,hjerterytme og blodgjennomstrømming i navlestrengen. Skal til ny sparkeprøve på fredag,vanlig kontroll til JM på mandag og ny Ul tillegen på onsdag. Etter hva hun finner ut på onsdag 05.12 så kunne jeg bli satt igang.

 

Grunnen kunne være at morkaken ikke fungerte så bra som den hadde gjort tidligere,og det var ikke uvanlig nå på slutten. Er i dag 37+3, plutselig så kan det hende at fødselen skjer fortere enn jeg trodde. Så nå forbereder jeg meg på at jeg kan bli satt igang. Så nå skal jeg pakke bagen så og si ferdig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til - høres ut som det kan skje litt av hvert i tida framover! Bra de passer på deg.

 

Jeg må nok pent vente ei stund til :-) Har fått mange kommentarer på at magen ser så liten ut (personlig synes jeg den er mer enn stor nok), men skal til kontroll på torsdag, så jeg regner med at JM sier fra dersom den er altfor liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da får du før meg =) Masse lykke til..tenk at det er ikke lenge siden vi klikket inne på 1 trimester som forskremte høner og nå er vi snart imål..JOHOO=))) Kjekt viss du får møte prinsen din snart da.. hold oss oppdatert davel dette er spennende=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende!! Og jeg som har termin en dag før deg og alle ting!! Er godt at de setter igang tiltak med en gang så du slipper å engste deg. Ønsker deg masse lykke til på de nært forestående kontrollene og med en ev igangsetting!! Jeg fortsetter med min modningsakupunktur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ejg så innstilt på å bli satt igang og få om en uke,så hvis det ikke blir noe av så blir jeg skuffet. Kan jo hende jeg kan mase meg til det også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på kontroll? Blir du satt gang imorra eller vet du ikke før da? Uansett lykke til på ul imorra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke noe før i morgen, har time kl 12.00, blir jeg sendt hjem igjen så skal jeg legge inn ett innlegg her,hører dere ikke fra meg så er jeg på sykehuset.....

Hihihi,må huske på hva jeg lovte nå da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke lett å tenke på noe annet enn å komme igang med fødsel, nå som du er på så tette kontroller. Er du som meg, så drømmer man mye. Og i natt drømte jeg om rier. Drømte sikkert om fødsel siden jeg skulle på extra UL idag pga lite liv og lite tilvekst i forrige svangerskap. Er egentlig vært sikker på at det ikke har vært noe problem med lillesøster i magen siden hun har laget sin egen vekstkurve godt over normalområdet. Men på UL idag er hun målt til -9% ca 3200g v fødsel, helt normalt med andre ord. Men jeg forventet egentlig 1 kg til jeg. Hodet og ansikt var lett å se, så selv om hodet er festet så er det ikke langt ned i bekkkent. Så må bare innstille meg på at det nok blir nyttårsbarn på oss. Akkurat nå føles det veldig lenge til...

 

Ønsker deg lykke til med ventetiden som står igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ett vekstavvik på -10% sist,blir spennende å se på mandag......da skal jeg spørre om ca vekt,gjorde det sist også men glemte det begge to,for hun måtte se i noen papirer først. Hodet lå ganske langt nede og var nesten festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...