Gå til innhold

Jeg fannt julegardiner!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg da...

 

www.cellebes.no/product/?mid=253&pid=028241

 

Røde eller linfargede?

 

Jeg har lyse vegger på kjøkkenet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linken virka ikke...

 

Men jeg liker godt jotex sine julegardiner, jotex.no

Skrevet

Fikk ikke fram noe...fikk beskjed om at den siden ikke finnes!

Skrevet

Er de??? Oiii.... Haha, samme feilen i år og ja........Huff, jeg lærer aldri!!

Skrevet

Nå virka den. jeg tror jeg ville tatt røde jeg! Når du har lyse vegger, så syns jeg det er fint med farger, og ihvertfall i jula! :o)

Skrevet

Synes de røde er finest jeg! Er mest "julete" de:)

Skrevet

Enig med dere :)

 

Jeg trodde også jeg hadde god tid med å finne julegardiner, men vi er ALT for seint ute skjønner du :)

 

Men nå er julen reddet her i heimen heldigvis ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...