Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Tror jeg da... www.cellebes.no/product/?mid=253&pid=028241 Røde eller linfargede? Jeg har lyse vegger på kjøkkenet.
Adalis Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Linken virka ikke... Men jeg liker godt jotex sine julegardiner, jotex.no
trøndermamma Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Fikk ikke fram noe...fikk beskjed om at den siden ikke finnes!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 http://www.cellbes.no/Product/?mid=253&pid=028241 nå da? Jotex er utsolgt for nesten alt.
Adalis Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Er de??? Oiii.... Haha, samme feilen i år og ja........Huff, jeg lærer aldri!!
Adalis Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Nå virka den. jeg tror jeg ville tatt røde jeg! Når du har lyse vegger, så syns jeg det er fint med farger, og ihvertfall i jula! )
trøndermamma Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Synes de røde er finest jeg! Er mest "julete" de:)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Enig med dere Jeg trodde også jeg hadde god tid med å finne julegardiner, men vi er ALT for seint ute skjønner du Men nå er julen reddet her i heimen heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå