Gå til innhold

Til alle dere som hetser røykerne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare spørre, har dere idealvekt alle sammen? For dere vet vel at hvis du går gravid og er feit, er det større fare for komplikasjoner i svangerskapet, svangerskapsforgiftning enn om du er normalvektig. Skal vedde på at dere som er feite ikke klarer å ta dere selv i nakken og slanke dere i større grad enn noen røykere ikke klarer å slutte å røyke

vennlig hilsen x-røyker med idealvekt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stress og overvekt er verre ja..:) pluss skal vedde at mange av de som faktisk er gravide har drukket alkohol før de fikk positiv test..

Skrevet

fint dere overbeviser å lyver til dere selv så dere kan fortsette å forgifte barna deres..

godt gjort!

*egoister*

Skrevet

jeg er ikke røyker engang jeg da.. men veit at det er verre med andre ting. ser ikke på røyk som største problemet

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan folk kan klare å fortsette å røyke jeg da! Eier de ikke samvittighet?? Sikkert andre ting også som er ille, men ALLE vet at røyk skader! Røkte selv jeg før jeg fikk positiv test, sluttet på dagen -ikke er jeg feit heller! Så det så! JA, jeg er jævlig stolt av meg selv!!

Skrevet

Ja, lemp din dårlige samvittighet over på andre...

smart det - så kan du tenke på alle de tjukke damene i steden for din egen røyking. (kroppen din sliter med det enda selv om du har slutta....)

hilsen go`formen som trener 3 ganger i uka i uke 30 og ikke er feit, og synes røyking er undermåls...

Skrevet

Lemper alldeles ikke min dårlige samvittighet over på andre. Sluttet selv å røyke den dagen jeg ble gravid. Bilr bare provosert av alle de selvrettferdige damene som hetser de som ikke klarer å slutte. Å slutte å røyke kan sammenlignes med å motivere seg til å gå ned 30 kilo...

Skrevet

Jeg var begge deler. Overvektig røyker. Kvittet meg med både røyk og overvekt før svangerskapet.

Syns fortsatt røyking er toppen av egoisme, ihvertfall når man i tillegg forsvarer det! FYSJ!!

"Det er ikke så farlig som folk skal ha det til, det er sjelden det skjer noe." Joda, men de ordene kommer da ut av kjeften på mødre som sikrer barna sine i bilen? Hva er sjansen for å havne i en alvorlig ulykke? Ikke voldsomt stor den heller.

Skrevet

Ja, faktisk idealvekt og sunt kosthold. Heller aldri røyka. Det kommer av noe så enkelt som at jeg tok et valg.(Jeg bygger dette utsagnet på at det står "røykere" i overskriften og regner med vi snakker om alle som røyker.)Dersom man ikke kan kritisere andre for valg de gjør som også er til plage for andre, må man jo virkelig revurdere en del prisnispper et rettssamfunn er bygget på.

Nå skal det sies at jeg ikke hetser gravide røykere som sådan, men jeg er ikke redd for å si ifra hvis lite hensynsfull røyking plager meg. Hvorfor skulle jeg det.

Når det gjelder disse gravide røykerne, har de vel tatt et valg der de har veid for og imot. Jeg regner glatt med at de er i stand til å ta konsekvensene av de valgene de gjør, ettersom de jo er voksne nok til å få barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...