Solståle med 2 prinsesser Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Da er det eeeendelig "bare" 100 dager igjen på meg! Og snart skal jeg over på 3 trimester. Tiden har gått ganske fort til nå, men regner med at det vil gå litt tregere nå i det siste trimester.. Noen med erfaringer her? Jeg må si som førstegangsfødene at jeg gruer meg til fødselen!! Har heldigvis en fantastisk jordmor som tar meg på alvor. Vi har pratet mye om fødselangsten min. Vi håper og tror at det går bra... Lykke til videre alle sammen!
vipsen*en av hver* Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 om 4 dager kan jeg og si det samme.. kjekt å ha kommet et sånt godt stykke på veien..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 98 dager igjen :-) Jeg syntes at 3.trimester gikk ganske fort jeg, unntatt de helt på slutten, da lengtet jeg etter å komme i veien. Hvor lang tid det tar er sikkert litt avhengig av hva man fordriver tida med også, er man sykmeldt går jo tida litt saktere enn om man kan fungere i jobb
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Hei vipsen*med en spire* Da har vi jo nesten samme termin ;o) Moro å ha følge på veien. Jeg husker nick'et ditt fra Mars terminklubben.Ser du er fra Os, vi bor rett uten for Bergen vi også. Kanskje vi møtes på KK i mars? Har du forresten vært på et av disse BIM treffene?
Phantom´ Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 123 på meg. Det går i riktig retning :-)
lykkelig familie på 4:) Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 100 dager igjen her også:-)
Leirha Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 92 dager ifhejn, hopper snart over til neste trimester !!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 102 dager igjen her... Har termin 8 mars,skal føde i Arendal.. D er foresten en liten gutt,han skal hete Niclas... Dere andre da?????? Kanskje vi treffest:o)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå