jaja.. Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Fekk svigermor på besøk i går og ho inviterte oss på middag i dag. Typen kan ikkje lyge, for då vert øyrene hans knallraude. Veldig avslørande. Så han svarte ja. Men dei skal jo ikkje vite om at eg er gravid enno, og viss eg et der, så vil ho sjå det med eingong. Eg reagerer på matlukt.. Kva kan eg seie utan at ho vert fornærma? nokon gode forslag?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Si at du ikke føler deg helt i form, tung i hodet og veldig slapp og at du tror du nok bare skal være hjemme og ta det med ro, benytte sjansen til og få slappe av i tomt hus eller noe...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 jeg ville og sagt at jeg ikke føler meg helt bra idag, men ikke si for mye for da kan det jo være at de kan tenke seg til at du er gravid. si du måtte gå hjem fra jobb med dårlig mage, hode eller noe sant....
jaja.. Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Ho kjem nok til å komme innom med mat til meg da, og vere bekymra. (verdas koslegaste svigermor!) Og eg er ein dårleg skodespelar. Men det er sikkert den mest truverdige unnskyldinga reknar eg med.
signaturen Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 si at du har fått omgangsyke eller noe da? da er det ikke koselig å få besøk heller:p
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 du kan si som hu over omgangssyke.. så kan du dra og dra hvis du blir for dårlig?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 du kan si som hu over omgangssyke.. så kan du dra og dra hvis du blir for dårlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå