Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Personalet(kun damer) på jobben sak ha litt julehygge på jobben,og der ska vi bytte gaver. Alle skal ha med en gave som koster max 50 kr. Kan dere være så snill å komme med noen tips til meg:o)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 En krem eller lignende fra bodyshop. Eller gi en gave med mening (eller hva de kaller det) fra kirkens nødhjelp, røde kors osv
ZamZam Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Ta turen innom H&M, cubus og lindex. Der har de alltid noe smånaps til under femti. Smykker, strikker, pynt eller bare dill. Skjerf, lue, votter, sjokolade, te, en liten kurv med masse småting i..
lille je Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Et fint talglys og noen fine servieter...Lysfat med lys...
3 blå Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Jobber vi samme plass? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe lys...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Så fint at dere orker å tenke litt for meg i dag:o) Takk for flere gode tips damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå