Gå til innhold

HJELP!!!!TRENG SVAR NO!§!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min datt ned frå tripp trapp stolen i stad....Har no gått ca 1.5 time siden det skjedde...Burde eg gå til legen med han??Er det farlig å late han sove no??(han ligg i vogna og søv)

Han var ved bevisstheit heile tida. og slutta og grine når han kom på armen min...Uff er så redd....Viser ingen skade på utsida av han...

 

PLS treng svar no!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går som regel veldig bra. Barn tåler mye. Det at han gråt med en gang er jo et sunnhetstegn.

 

Gutten min datt ut av senga vår for en stund siden. Var ikke langt, å det var ned på laminat gulv, så det var ikke så hardt. Men jeg fikk ikke ro og ringte legen. Sekretæren sa at som regel så går det bra, men at det alltid er greit og sjekke etter et fall/slag..

 

Jeg gjorde det. Jeg visste at alt var fint med lillegutt, men jeg fikk ikke ro før jeg hadde vært hos legen med han. Så det var vel egentlig bare for å roe ned meg selv, og få bekreftet at han ikke hadde tatt noen skade av det..

 

Så du må nesten velge selv.. Ta en tlf. hvis det bekymrer deg veldig hvertfall..

 

Lykke til=)

Skrevet

Hvis han var ved bevissthet hele tiden og gråt med en gang, er det sikkert ikke så farlig - hvor gammel er han og hvordan fallt han forresten? Sikkert greit å ringe legevakt iallefall, så du slipper å bekymre deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...