Gå til innhold

noen igjen fra ikm uke 47??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trodde jeg skulle ha ikm lørdag eller søndag... men ingen tante enda... tok en test i morges, og det var en tyyyynn strek der, men det var etter ganske lang tid, så jeg vet ikke om den gjelder....

så jeg venter fremdeles på tanta og er ikke i stand til å håpe på noe annet før det motsatte er bevist....

noen flere igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg skulle ha ikm på søndag, men ingen tante her heller enda....

Skrevet

heihei! jeg hadde ikm lørdag, men har ikke skjedd noe her heller.. skal teste igjen i morgentidlig tenkte jeg..! =)

Skrevet

jeg skal også teste igjen i morgen... og hver dag frem til tr kommer.... har jo ingen symptomer enda... utenom syyyyke humørsvigninger... men det kan jo være pms også....

Skrevet

Jeg hadde også IKM på lørdag (tror jeg). Har fortsatt ikke fått positiv test eller sett noe til tanta. Har mange symptomer, men det kan jo være at jeg kjenner for godt etter også

Skrevet

jada...eg er her!!

Testa i går ettermiddag, men ingenting... :( hmm...Tenkte eg skulle få eit svar snart...

Skrevet

Jaaa, mange igjen fra uke 47 :) eller kanskje :( hadde vært greit med et endelig svar. Jeg har ikke testet siden onsdag 21., så d er vel snart på tide igjen, med ømme bryster og murrende mage..... håpe, håpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...