solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=186965
RompeRock Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg vet ikke om jeg orker å se... Hva handler det om? Hilsen pysa...
trøndermamma Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Tør ikke se jeg heller... får vondt i magen hvis det har noen med barn og mishanling og sånt å gjøre:(
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 blir så sinnsykt lei meg, vil ikke vite om at det finnes så grusomme mennesker i værden:( fatter ikke at mennesker kan være imot dødsstraff når det finnes så grusomme mennesker som absolutt ikke fortjener å leve!!!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg orker heller ikke se hva det er... sikkert barnemishandling og det fikser jeg ikke!
trøndermamma Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Måtte lese det allikevel! Sånne folk skulle det vært skuddpremie på!! Hvordan er det mulig å mishandle og drepe sitt eget barn på den måten? Og etterpå lever hun som vanlig *grøss* Det er over min fatteevne.....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 Jeg kan ikke fatte hva som får folk til å gjøre slik, med barna sine.... (med andre i det hele tatt) Og jeg kunne ike mer enn bare skumlese alt, for jeg ble rett og slett kvalm!!!
mai_med_gulljenta! Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 HVORDAN I HELVETTE ER DET MULIGT? Hva som skjer oppi hode til folk når de kan gjøre sånn mot små barn, eller mennesker i det hele tatt!!??? Måtte de ende i helvette om det finnes!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå