Gå til innhold

Noen andre med sopp plager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt det 3 ganger nå. har nettopp fått det igjen. forhåpentligvis for 3 og siste gang. veldig irreterende. er i uke 35+ 4. så nå får d være nok sopp. hehe... er det farlig å ha sopp så magen ganger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått på 3 soppkurer, og skal kjøpe min 4. idag, da jeg er dritlei denne sykelig kraftige utfloden og kløingen på kvelden og nettene.. Min søster, som nå har 3 barn, har fortalt meg at hun selv gikk på 4 kurer i sitt 1. svangerskap, og den guttungen er jo blitt normal...

I tillegg var jeg så heldig at jeg fikk min 2. atibiotika for urinveisinfeksjon idag. Og den merker jeg ingenting til!

Skrevet

off da. godt å høre d ikke bare er meg. har ikke hatt UVI i svangerskape, noe jeg er plaget med ellers, så rare greier dette svangerskapet. vi får krysse fingrene og håpe dette er siste gang.

Skrevet

Jeg har hatt det to ganger i løpet av dette svangerskapet..Det som gjorde at det gikk over til meg var at jeg begynte å bruke dr.greve (ph 3.5) og at jeg ikke konstant vasker meg "oppi" der..Hehe..Tror ikke det er farlig hvis du ikke går med det for lenge av gangen=)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Åh ja!! Jeg får sopp bare jeg ser på truseinnlegg. Må bruke det pga mye utflod i svangerskapet, så det har blitt noen soppkurer her i gården også ja. Det samme skjer når jeg har mensen og bruker bind, derfor er jeg evig takknemlig for tamponger :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av gynekologen min å slutte å barbere meg, vaske med rent vann og bare bruke bomullstruser.

Ikke hatt sopp siden... funka som bare det, og slapp å bruke medisin.

Skrevet

ingen vits i med soppkur så gynekologen på føden, for det ville bare komme tilbake så lenge jeg var gravid, og mest sannsynlig forsvinne av seg selv etter fødsel..

Kan igrunn ikke skjønne at jeg har sopp for jeg har ingen symptomer, bortsett fra slim... var inne for å sjekke om jeg hadde begynnt å lekke fostervann men siden legen ikke kunne finn 100% sikkert svar for det så sa de at det var sopp, og at det var det som førte til så mye væske..

Har dere andre så mye væske også, som er helt blank og tynn??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...