Stolt mamma=) Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Sniker meg inn fra 2 tri for å spørre dere litt mer erfarene... har så syyyykt vondt der nede, problemer m å gå... noen som vet noe om dette?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Det var sånn jeg oppdaget at jeg hadde fått bekkenløsning.. Men det kan sikkert være andre ting også. Ikke lett å si..
kokosyklus Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Bekkenplager. Hvis du har vanskelig for å gå synes jeg du skal bestille en time hos legen din slik at han kan avgjøre/ evt henvise deg videre for utredning om det kan være bekkenløsning eller bekkenlåsning. Ellers er det vanlig med litt bekkenplager altså, men hvis det er bekkenløsning er det mange restriksjoner du skal ta hensyn til slik at det ikke blir noe du må slite med senere. Lykke til:)
ann-k 82 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Høres ut som det kan være bekkenet ja! Jeg er i uke 33+3,og for noen dager siden fikk jeg så sinnsykt vondt i lysken og skambeinet kjentes det ut som,problemer med å gå og veeeeldig vondt å skifte stilling,snu seg i senga osv. Skjønte ingenting,trodde jeg hadde strekt meg der nede eller noe.. Men helt til jeg hørte at det var symptomer på bekkenløsning,jeg som trodde jeg hadde sluppet unna!
Stolt mamma=) Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 har du vært hos lege el? Jeg vil ikk ha bekkenløsning. er bare 26+1 på vei så det er lenge igjen...super vondt å stå opp også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå