solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Er det lett eller vanskelig å ta? Jeg har nemlig hørt det skal være vanskelig og jeg må ta det ganske snart.....
Sivalur Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg har det ikke, men ut fra det jeg har hørt så er det ikke spes. vanskelig å ta. Men det kommer jo an på om du har brukt data noe særlig eller ei da. Lykke til!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg vil si jeg er ganske god på data. Det jeg ikke kunne fra før har jeg lært av mannen min (som jobber med data) jeg bruker jo pc'n til alty jeg kan bruke den til =)) Da satser jeg på at den er ganske grei å komme seg igjennom.... Takk =))
LivetErEnLek Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg har datakortet og det meste er grei skuring for de fleste. Det er noe detaljkunnskap om feks ord og yttrykk innen it, men det pugger du greit. Det er delt opp i mange prøver (husker ikke helt hvor mange) og tror jeg fikk 100% på alle unntatt 1 og jeg er inget datageni. Går helt sikkert bra :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 Takk, da regner jeg med at jeg også klarer det forholdsvis greit! =))
Gjest ->>- Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Vi tok det på skolen, så jeg har det forsåvidt, men jeg mener like fullt at datakortet er bare tull.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Datakortet var forholdsvis enkelt å ta, og mye av det jeg lærte på kurset som ledet fram mot datakortet er kunnskaper som jeg har nytte av i det daglige. Datakortet i seg selv er jo bare "holdbart" noen få år, og må fornyes for at man skal ha rett til å si at man har datakortet. Mitt har gått veldig ut på dato, men jeg tror ikke datakkunnskapene mine akkurat har blitt mindre med årene...... Mange deltester, men det er en del som bør pugges, for det er noen feller i testene....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2007 En periode var det visst bare tull å ta datakortet, ihvertfall for noen år siden da jeg først ville ta det selv. Da fikk jeg beskjed om at det ike var nødvendig. Men i dag har jeg snakket med sjefen i rekruteringsbyrået og han mente jeg var bedre rustet om jeg hadde det enn jeg er nå, uten. Jeg har hatt jobber som innebærer mye data før, men har ikke noe skriftlig bevis på at jeg kan data.
RajaPia Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Neida er ikke veldig vanskelig å ta. Tok det for ca 4-5 år siden . Det jeg måtte lese mest på var teoribiten. Hadde en feil for mye på første tesaten der, og måtte ta d3en en gang til. Det andre var bare gøy. Nå hadde vi en kjempekoselig og god lærer også da. )
LivetErEnLek Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Det ligger en del demotester her hvis du vil prøve deg :-) http://www.datakortet.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå