Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM på lørdag 24. nov. Klarte å vente til i dag med å ta en test - negativ. Jeg er alltid presis så jeg skjønner ikke det her. Har hatt mensfølelse i kroppen i to uker nå - men ingen TR kommer. Får vel prøve vente et par dager til med å teste igjen. Arghh - klarer ikke å tenke på annet. Flyr på do hele tiden for å sjekke. Blææææ - og jeg som har vært så hysterisk hormonell denne gangen - blir ikke bedre av dette. Uff dette ble sytete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det samme ved siste syklus, men det var bare tanta som var sein her i gården. Men det er jo fullt mulig at du produserer hcg sent. Vent et par dager og ta en ny test om tanta ikke har kommet.

Det er utrolig vanskelig å vente sånn. Skikkelig irriterende. Håper noe skjer snart da!

Skrevet

Har det akkuratt likt. Hadde også IKM på lørdag. Hadde så godt så bare brun mens i todager. Og jeg pleier å ha regelmessig og ei uke lang mens. Men testen i dag var negativ. Har ingen andre symtomer heller. Er lei av å vente. Men må nok være tolmodig.

Skrevet

dette r som å lese om meg selv! jeg hadde også på fredag, men har ingen symptomer... kjenner ikke til hverken tanta eller noe annet. testen var negativ i morges, men jeg kommer nok til å teste hver dag frem til tanta kommer.... bare for å sjekke liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...