2 gutter og 1 jente Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg vil saa gjerne gi noe flott til mamma og pappa til jul. noe som sier takk for all hjelpen de har gitt oss paa huset... og jeg trenger hjelp til aa komme paa noe bra. For aa si litt om dem da...de er separert og vil nok ta ut skilsmisse snart. de liker ikke bruke penger paa seg selv, de er rundt 60 aar gamle og begge har hus som er nedbetalt og alt de trenger til huset. Siden de er veldig glad i sol og varme ville jeg gjerne gi de et gavekort som var oeremerket en sydentur...men oekonomien vaar er jo veldig begrenset, saa jeg tenkte paa rundt 1500-2000 kroner og det er jo ikke nok til en sydentur! ogsaa syns jeg et gavekort er litt upersonlig...hjeeeelp.... Jeg har saa lyst aa gi de noe som vil gjoere dem glad og som vil vise dem hvor takknemmelige vi er for hjelpen. Noe som vil vaere godt for dem. begge har daarlig helse, og har saa godt av en sydentur. Hadde jeg bare hatt pengene ville jeg sendt de paa foerste fly til thailand...meeeeeeeeen kom med forslag vaer saa snill. hva kan man gjoere for 1500-2000 kroner?hva kan jeg gi dem? hisen fattig julenissekjerring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå