Gå til innhold

Hvor kjøpe.....

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal å kjøpe inn litt basisklær til babyen nå snart tenkte jeg, men usikker på hvor jeg får tak i.

Ullbodyer, billige med bra kvalitet?

Vanlige bomullsbodyer?

Ull lue, ullstrømpebukse?

Gulpekluter?

Hvor mange bodyer? Og i hvilke størrelser? Helst rimelige...

Må man ha kjøredress med engang? Kan vi ikke se det an etter hvert?

Jeg tenke å kjøpe mest ull da vi venter februarbaby, og sikkert er litt kaldt da. Tenkte 3 i 50, og 3 i str 56, men hva hvis han blir stor og ikke kan bruke 50... Kansje best å bare kjøpe 56 og heller vente med å kjøpe litt mindre til vi ser nærmere termin hvor stor han blir? Samme med bomull...

Tenkte å kjøpe rikelig med gulpekluter, men hvordan i all verden ser en sann gulpeklut ut? Størrelse, stoff? Kjenner meg skikkelig blond her nå...

Var å så inne på ellos på sann startpakke, men liker ikke brun så kan ikke kjøpe den i blått. Dessuten var alt der inne med brune farger når det var i sett med blått, mulig det er fint og moderne men jeg liker ikke brun...

Sikkert mange som har spurt før, men jeg må bare prøve igjen- så kansje jeg får begynt å handle inn så smått til småtten (som sparker som bare søren her nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte ullbodyer, tights, genser på Rema 1000 stormarked vi til 49 kr pr del.

Er 100% ull.

Bommuls bodyer selger dem vell de fleste plasser, selv liker jeg exit sine kjempe godt...

Gulpelkuter selger de på cubus og rema stormarked som jeg har sett, selger jo andre plasser også, til gulpekluter kan du igrun bare bruke vanlige gasskluter...

Vi kjøpte masse i 56 og oppover til førsta men fikk knapt brukt noe av det, for det ble ikke så mye bytting som jeg trodde, var vell en 5-6 bodyer som gikk opp igjen hele tiden for vi vasket jo klærne etterhvert så ble aldri tom for klær, hadde vell 5-6 strømpebukser..

Hadde vell kun to sett med klær i størrelse 50 for det varte ikke lenge før hun var større..

Og de selger sånne start sett med klær, lue, body, teppe tror jeg på hennes og mauritz...

Skrevet

Hei, hei,

Jeg hadde kjøpt bodyer i str. 56...bedre med litt stort enn for lite....også vokser de jo veldig raskt i begynnelsen....etter bare et par uker er kanskje str. 50 for smått allerede.

De har veldig bra og billig ull på Sparkjøp og Cubus. H&M har også billig ull, men veldig dårlig kvalitet (blir stivt og ekkelt med en eneste gang). Bånsull og Nøstebarn har helt supre bodyer i ubehandlet ull (er da selvrensende og behøver ikke vaskes så ofte), men er vesentlig dyrere....kanskje noe å ønske seg :-)

Vi brukte mest gode ullklær, ullteppr og dyne på vintertrilleturer. Det første halve året ligger babyen så lunt og godt nede i vogna at kjøredress ikke er nødvendig.

Gulpekluter får du kjøpt i de fleste butikker der de selger gardiner/sengetøy og slikt....princess f.ex.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...