Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Arg, jeg hadde gledet meg til å henge opp julegardiner på kjøkkenet og pynte til advent i helgen som kommer, men jeg finne rikke gardiner noe sted!! Trodde jeg hade god tid og kunne kose meg og handle noe over nett, men det er jo utsolgt overalt. Noen som vet om en nettside (kan også være en kjedebutikk da som vi har her) som selger fine gardiner? Princess og Kid var utsolgt her i byen
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jysk? www.ellos.no www.sparkjop.no www.laredoute.no www.jotex.no
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Dere som ikke har julegardiner hvordan får dere julestemning på kjøkkenet? Jeg er vandt til å ha julegardiner fra jeg var liten, men det ser mørkt ut nå altså. Kan ha røde kjøkkkenhåndklær og skal henge opp julekortene der, men blir det litt "billig" å henge pynt på skapdørene/håndtakene? Hva annet kan jeg gjøre?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Har du sparkjøp i nærheten? De har noen veldig fine som koster 300kr pr fag =)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Nei sparkjøp er ikke i nærheten, og alle nettbutikken har jeg trålet uten å finne noe. Men nå er jeg faktisk inne p ånoe som heter cellebes, ser ut som om jeg finner noe der! Håpe håpe håpe!!! Legger ut link om en liten stund så må jeg få høre hva dere syns!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå