Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg er i uke 34 . Å jeg kjenner jeg er ekstra redd nå. Redd for at noe skal skje med den lille inni magen min. Kjenner ofte etter livstegn fra den , av og til er det helt stille inni magen , å da blir jeg kjempe redd.... Men så kommer babyen heldigvis , å sparker litt! Nesten som om den vil skremme meg !! :-) Ekkelt å sitte å vente på den...Vente på sparkene , eller bevegelsene... Flere som har dette? Flere bekymrinmger nå mot slutten`?
lillespirenmin Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 åja du. masse bekymringer her, jeg er 2 dager på overtid. og det værste av alt-dette er bare begynnelsen. Ser for meg å våkne på natten for se om han puster, når han skal ut å leke, når han skal på skolen...fra den dagen jeg så den blå streken på do har det vært bekymringer.. og uendelig mange gleder:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 er det dett de kaller morsinnstinkt?? tror d. jeg har alltid klagt på min mor, at hun er så redd for alt og at alt er farlig. men merker det selv, fra dagen jeg ble gravid. redd for alt. litt ekstra gass med bilen og jeg blir bekymret. å det er ikke meg i det hele tatt. naturens gang det der... jeg tror det blir mer bekymringer med årene- ungdomstida. godt d er leeeeeeeenge til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå