Filifjonkan Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Har kjøpt ny voksipose i høst og brukt den ca 10 ganger. Ligget luftig i sikkert 1 mnd. Synes den lukter sauefett og klærne lukter når ungen har sovet i den. Damen i butikken mente det ikke var nødvendig å vaske den før bruk. Nå lurer jeg på om jeg skal vaske den eller klage på lukten?
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Min har ikke luktet sau. Nå er min noen år, men jeg kan ikke huske å ha reagert da den var ny. Jeg er skikkelig prippen på lukt, så jeg burde lagt merke til det. Jeg ville prøvd å vaske trekket, jeg. Se om det hjelper. Hvis ikke, ville jeg klaget.
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 JA!!! Kjøpte min for tja 1 mnd siden ca. Den stanker sau/hest/fjøs.... Plager meg litt egentlig, men har tenkt at det skal være sånn... Man kan vel ikke akkurat klage på at ulla fra sauen lukter sau...???... Kan man det? Få høre hvordan det går hvis du bestemmer deg for å vaske den...
Krokka og prinsessa Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 nei, ikke klage på at ull fra sau lukter sau... MEN skal ikke ulla være ordentlig renset???? Kan en ikke klage da?? Min voksi-pose kjøpte jeg brukt, så den lukter ikke sau.... Så kan ikke svar på det HI spør om altså.......
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Ja da, lukter det på håret til gutten vår når han har svettet litt.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Har en to uker gammel voksipose, og den lukter ingenting. Var akkurat og luktet på den nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå