Lykkelig med Maiken Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Har prøvd manga ganger å vet jeg ikke kan forvente noe tilbakemelding.. Men blir redd for at det ligger noe negativt bak at jeg ikke blir spådd siden andre blir spådd rett etter og før meg.. Blir at jeg tenker mye på det så prøver en gang til. Vi har prøvd ett år og har vært til utredning å fikk påvist litt redusert sædkvalitet, men prosessen va til å anbefale.. Bare det å få prata me en lege va godt for oss begge to. Vi ønsker det veldi:-) Jeg er født 250777 Han er født 190870 Håper på svar:-)
Mamalari Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Vet ikke grunnen for at du ikke har blitt spådd, men kan hende de ikke får opp noe på deg.. Jeg får opp at du vil bli gravid til sommeren, sånn i juli 08. Får først opp gutt og så ei jente. Kan hende det er mulighet for tvilllinger. Ellers så får jeg bare ikke et ordentlig svar;)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Kan du hjelpe meg??? Jeg har hatt to aborter med en annen fyr. Men nå har vi bestemt oss for å prøve å få barn. Har en kronisk sykdom, og går på noen medisiner. Når tror du jeg vil få barn??? Håper det er snart. Har du noen råd? min 18.08.1985 <-- navn Eva hans 18.06.1982 Takk på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå