ana baroma Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Annenhver torsdag til fredag og annenhver torsdag til søndag ELLER annenhver onsdag til mandag morgen. Gjelder et barn på 8 år, begge foreldrene bor i samme skolekrets.
Korse76♥ Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Onsdag til mandag annenhver helg, mer ryddig og jeg tror nok det er bedre for barnet også.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Absolutt annenhver onsdag til mandag. Men synes vel også det bør være noe samvær den andre uken, trenger jo ikke være overnatting heller.
ana baroma Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Ja, men her kan barnet se faren sin så ofte han vil etter skoletid de fleste dagene i forb med jobb:) Så diskusjonen går på denne endringen. Må bare sjekke om vi er totalt på jordet;)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Nei synes ikke dere er "på jordet". Har selv en åtteåring, så jeg prater nok utfra den erfaring jeg har med ham. Han hadde klart best taklet å ha mer sammenhengene samvær, i stedet for at det skal bli oppstykket.
ana baroma Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 takk:) Godt å høre... vi forsøker å tenke på barnets beste alle som en, men vi er litt uenige i hva det er av og til:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Ja det tror jeg nok Skulle gjerne ønske at barnefar her hadde en samboer som ba han stille opp for ungene. Slik at de faktisk hadde mulighet til å se far mer enn de gjør i dag. Det fortjener barna
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 jeg syns onsdag til mandag hørtes flott ut :-) hva syns barnet?
ana baroma Skrevet 27. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2007 Barnet synes det som den siste voksne han snakka med tror jeg, Da far nevnte det var han superbegeistret. Når mor snakket med han om det, så "visste han ikke helt". Han er veldig, veldig lojal mot mamman, og vi vil jo ikke lage en større konflikt av dette enn nødvendig. Men for han selv tror jeg det blir en mer stabil hverdag, og det er jo akkurat det vi er ute etter.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 dere får prøve dere frem og se hva han syns :-) virker ut som de fleste her mener at onsdag til mandag er lurt. du kan jo vise linken her og på dinemine til mor så syns hun kansje ikke det er så "skummelt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå