mamman til ana Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hvordan går det med deg? Ville bare fortelle at jeg hadde akuratt samme opplevelse som deg når det gjelder fortidlig vannavgang uten rier. Av og til når jeg reiste meg opp så kom det en liten dam nedi trusa -er du høygravid så er det vanskelg å vite om du tisser på deg eller om det er noe annet. Men jeg ringte til føden(på termin dagen) og fortalte dette da, og di sa jeg skulle ta på meg et bind, og gå med det i noen timer å så komme inn for sjekk. Da jeg kom inn sa den ene pleieren at binnet var for lett til at det kunne være foster vann, men de sjekket det alikevel, og jammen var det ikke fostervannet som lakk i små mengder. Jeg sa jeg hadde gått slik hvertfall tre dager-kanskje lengre. Di sjekket mange ganger om hodet hadde festet seg, kan være farlig vist ikke. også avtalte vi at jeg skulle komme inn dagen etterpå og bli satt gang!Dagen etter på kom jeg inn og fikk en modningspille. Noen timer etterpå var fødselen gang. Det viste seg jo at datteren min hadde fått infeksjon(som er faren ved for tidlg vannavgang) Og hun måtte gå på antibotka, og jeg måtte være med henne en uke på sykehuset! Jeg fødte også på sørlandet sykehus- men har egentlig bare god erfaring derfra, syns ikke det var noe grei måte hun behandlet deg på der inne. Men jeg så absolutt anbefale deg og ta en sjekk-kan være farlig for barnet vist ikke. Lykke til alfall.. Klem fra en som har vært der:-)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 dytter denne!! litt bekymret, får ikke tak i deg på tlf jeg nickie..:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå