Gå til innhold

Snart 1.desember:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som glæde sæ til jul og adventstia like mye som mæ?

drive vaske og rydde de dagan hær. 1.desember e det strøkent:)

glede mæ til å pynte, bake, julemusikk, pakke inn de siste gavan.

gløgg! nisser! jjulestemning, julelys. engler! glitter! clementiner!

blir en super måned!!!!!!!!!!!

glæde mæ sånn!!!

har ikke gleda mæ så mye siden æ va unge:)

har vel en smule med å jøre at æ har fått ei lita frøken. 7måna nu. det blir hennes første jul, og det blir så stas!!!:)

pluss at æ fikk samboeren min sørfra til å flytte hit opp til finnmark lammi mæ i sommer:)

hjem kjære hjem, med masse snø!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg kjempemye:) På fredag hiver jeg ut samboern og Leah så jeg får vasket og pyntet litt med adventsstake, juldestjerne og julegardiner. Skal også henge opp adventskalender til samboern, Leah får ikke stakkar for hun er bare 3,5 mnd..;-) Eeeeelsker adventstiden og nå i år har jeg jo fri til å pusle hjemme med pynting og pakke inn julegaver og bare kose meg med Leah:)

Skrevet

Jaaaa:)

Jeg gleder meg veldig og driver med husarbeide her også:)

Håper på å være klar med nyvasket hus,ryddig overalt,julestjerne og adventstake i vindu:)til 1.advent.

Julegavene er nesten i boks og målet er å bli ferdig med de i løpet av neste uke - slik at jeg og ungene kan kose oss(og pappa`n da) i den ellers så kaotiske tiden før jul.

- Det blir koselig:)

Og jo nærmere jul jo mer pynt kommer frem, gløggen skal smakes på,pepperkakebaking og marsipan dyppes i sjokolade,julemusikk og clementiner.

...og adventskalender - er som unga:)

Skrevet

Ja! Jeg gleder meg sinnsykt masse også, elsker jul og hele dillet som hører med;0)

Skrevet

jeg både gleder og gruer meg:S

har termin 3.desember og det gruer jeg meg jo litt til, men etter det blir nok alt ganske bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...