Gå til innhold

termin 3.des??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange har termin 3.des,noen som allerede har fått babyen sin????full nedtelling her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 3.des, men ingenting har skjedd ennå. Er super klar.

Full nedtelling her også :o)

Skrevet

har du barn fra før?evt gått langt over term?jeg gikk 11dager med forrige,så er forberdet:):)

Skrevet

Jeg har termin 3 desember!! Tenk, det er ikke lenge til... :)

Skrevet

Ja, jeg har også termin 3. desember. Menstermin i morgen. Fødte en uke før i forrige svangerskap. Har masse kynnere + + Var hos jm i dag og hadde helt myk mormunn og et par cm åpning :-) så det har da skjedd noe. Håper det skjer noe snart! Såååå klar for å hilse på nurket!

Skrevet

Jeg har også termin 3.des. Men er innstilt på å å gå litt lenger. Men gleder meg veldig!

Skrevet

Hei, mortilsnart3.

Ja, jeg har ei datter på 10 år :o) Så dette blir en "attpåklatt" som man sier, men absolutt planlagt. Hadde ikke egen termin med verken 1.el 2. gang, fordi jeg har ikke regelmessig mensen og skrev aldri ned dette.

1.gangen fikk jeg henne 1 dag over UL termin og er veldig spent på når ho lille her kommer. Håper ikke jeg går over, for er litt kjipt å komme ut av sykehuset rett for julaften. Får besøk av svigers fra Nord-Norge den 22. og de blir til 26. Har lyst å få litt julestemning med barna og mannen min før det.

Ønsker deg og resten av jentene her inne lykke til. Artig å se hvem av oss med 3.termin som får først:O)

Skrevet

ja,dette er kjempespennande.....føler folk får i hytt og gevær for tiden her inne.."bare" jeg som ikke merker noe til noe....uff......er lei,samtidig som jeg gruer meg noe voldsomt til fødselen....masse lykke til må dere alle ha!!!:)

Skrevet

Hei. Slimproppen m/litt blod gikk i 2 omganger i natt/ dag tidlig. Har hatt flere vonde tak nederst i magen. Har jo hatt mye kynnere de siste dagene, men disse føles andeledes. Hadde de med 10-15 min mellomrom på morgenkvisten. Nå har det roet seg litt, men kommer og går. Håper indelig at det tar seg opp. Har jo menstermin i dag, som jeg hele tiden har holdt en knapp på, så blir spennende å se :-) Og det beste av alt - "gleder" meg til det setter i gang skikkelig. Hadde en kjempetøff fødsel sist, men gruer meg ikke fordet. Deilig :-)

Skrevet

åhhhhhh,du er heldig!!!!!jeg har vasket hus idag i håp om å få igang noe:)så nå er jeg klar til advent:):) LYKKE TIL,om noe skulle skje iløpet av kvelden natta!!!!

Skrevet

Sitter her fortsatt. Vært i kontakt med Riksen nå. Har hatt det jeg vil tro er begynnende veer i hele dag. Roa seg litt midt på dagen, men så var det i gang igjen. Kommer ca hvert 10 min og varer i 20-30 sek. Fikk beskjed om å vente til de kom tettere og varte opimot et minutt før jeg kom. Så får sitte her litt til, da. Uansett, spennende at ting er i gang. Trodde kanskje det var falske veer i starten, men tror ikke det nå etter så mange timer. Bare de tar seg opp i styrke og intensitet snart. Var forresten litt mer slim nå med blod i. Tar det som positivt tegn. Håper husvasken setter i gang spennende ting for deg også, mortilsnar3 :-)

Skrevet

hvordan går det???våknet inatt å tenkte på deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...