Gå til innhold

Føler meg som ei stygg, grå mus:-(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA! Når jeg ser meg i speilet så føler jeg meg sånn:-( Alt er liksom gæærnt på de gærne dagene... jeg MÅ bruke foundation i ansiktet for å skjule urenheter og kviser. Jeg MÅ ha mascara for å unngå griseøyne. Håret mitt er uregjerlig og tørt, og jeg finner ikke noe som kan "temme" det heller.

Jeg føler meg ikke fornøyd med meg selv!!! Har ikke gått ned 1 kg etter fødsel (veier ca 73 kg og er 160 høy) og jeg sre valker her og der... ikke har jeg VILJESTYRKE nok til å kutte ut småspising, sjokolade osv. Akkurat som om jeg trøstespiser?

Sosialt er jeg vel ok, og de fleste vet ikke at jeg føler det sånn, men JO. Jeg har det ikke bra med meg selv. Føler meg som verdens verste kjæreste og mamma, siden dette påvirker humøret mitt...:-(

Noen som vet åssen i huleste jeg skal bli VAKKER???

(og ikke si at skjønnheten kommer innenfra, for det vet jeg jo, men alt henger i hop)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer langt med sminke, litt snertne klær, litt god humor og en real innsatsvilje... men krever litt det siste der da...

Lykke til!

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det,har det på samme måte selv!!!

Har ikke noen gode råd til deg da,men hvis du får noen, så del de gjerne med meg:)

Skrevet

har ikke noen gode råd akkuratt, men vet delvis hvordan du føler deg.. jeg veier 73 og er ca 1.66 høy.. veide 73 før graviditeten så alle gravide kiloene er heldigvis av! la på mg 15.. men føler meg ikke noe fin... skjønne ikke at sambo syntes jeg er attraktiv... men jeg gjør det beste ut av det. dusjer, steller meg og sminker meg hver morgen. kler meg i klær jeg føler meg vel i.. men kunne svært gjerne vært 6-7 kilo lettere..begynte med spinning 6 uker etter fødsel som gjorde susen på gravide kiloene, så håpe på litt til med tiden! føler meg også utrolig vel etter trening. virkelig å anbefale!!

lykke til!!!

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor lenge det er siden du fødte, så da kan jeg liksom ikke si noe om vekta. Men hva med å kjøpe inn masse god frukt og grønnsaker? Ja, jeg vet det ikke er lett å gå fra sjokkis til veggis, men en plass må man liksom begynne.. Og magen tar jo en stund før den blir mindre uansett. Litt fine, ikke-stramme klær hjelper jo også da;)

Litt tips om hvordan du kan får litt bedre hud i det minste (jeg har slitt i mange år med kviser): bruk en god rensekrem (trenger IKKE å være av det dyre slaget) som du renser huden med morgen OG kveld. Veldig viktig dette!! Jeg bruker apotekets a-krem til å smøre morgen og kveld. Veldig viktig å få inn en god rutine på dette!! Prøv også å la huden være fri for sminke på ettermiddagene om du bare er hjemme.

Vi er flere som er avhengige av sminke, og jeg ser igrunnen ikke noe galt i det heller. Bare husk å vaske det av om kvelden! For meg er rensinga blitt alfa og omega!!

Kanskje ta deg en tur til frisøren og få deg en ny lettstelt klipp? og noen gode produkter? Jeg bruker fructis shampoo og balsam, og håret mitt er MYKT! :)

Håper det hjelper seg for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...