Piipii Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 lillemann som til jul vil være 4,5 mnd?
Sebra Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 I fjord var minste jenta mi 3 mnd. Vi kjøpte lær å gå bil. Tenkte at hun trengte det jo etter hvert. Å sånn Fisher price hund som synger.
3 sjarmtroll <3 Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Håndduk eller lue med navnet hans på? Er d noen utstyr han trenger? Tripp trapp stol, bæremeis etc. Klær er jo også greit å kjøpe.
3 sjarmtroll <3 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Hva med ei bok fra eventyrboka.no? Der får du barnets navn inn i boka. Kjøpte flintstone til 4 åringen min og den babyminneboka til snuppa på 7 mnd. KJEMPEFINE BØKER!!! ANBEFALES ;O)
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Hmmm.... hva kjøpte vi i fjor. Ble vel en liten leke og noe klær, men hadde det vært i år hadde vi nok heller kjøpt noe som hun trengte frem i tid. Blir så mange "store" kjøp med så små barn at det kan være greit å bruke noe av det som gaver. I år er frøkna 15 mnd og får micki trekjøkken. Kommer vel ikke til å leke "som hun skal" med det med det første, men da har hun det i hvertfall når den tid kommer. Uansett gøy og åpne og lukke komfyr og skap og putte ting inni. Snakket meg bort jeg, men kjøp en ting som blir morsommere etterhvert, evt en liten leke som er gøy nå i tillegg, eller noe klær som han kan bruke nå, så får han litt av begge deler. Av leker anbefaler jeg på det sterkeste serien laugh and learn fra fisher price. Lekehuset er en hit her og den kan han begynne å bruke når han åler seg litt og det blir bare morsommere og morsommere. Kusina på 5 år satt og lekte lidenskapelig med huset i går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå