Enliiitentil? Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hei!!! Jeg har en pappeske med masse fine babyklær. str. 56-68, sett, sparkebukser, gensere, jakker, skinntøfler fra babyshop (shoosshoos), sengesett, strømpebukser, sokker osv. Dette skal jeg selge til gi-bort-pris, trenger plassen til nye klær som passer;-) Skriv her eller send en PM om du er intr. Bor i Oslo, så klær kan hentes evt. sendes og er til JENTE (mye rosa=)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Hei! jeg kunne tenkt meg å få kjøpt noe klær i str. 68, men jeg kommer ikke inn på pm til deg?
Enliiitentil? Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 men i all verden, er det fullt da? tror ikke det heller... jeg ser hva jeg har og skriver under denne tråden om du ikke har en mail adresse du vil legge ut?
Enliiitentil? Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Har sendt deg PM, snublekjeks:)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 prøver å sende deg en pm tilbake, men postkassa di er full.
Enliiitentil? Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Nå skal det være plass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå